Thursday 3 March 2011

JENIS-JENIS RAMBUT

Assalamualaikum...

Ari nie, aku nak ceta la sikit pasal RAMBUT...hmm..apa itu rambut??
Rambut adalah benda yg dikatakan "mahkota" bagi perempuan sebabnya kalau perempuan x da rambut...


sexy x??  hahaha..pi potong botak sapa suruh..buruk giler...pelis la.. :p
Tapi sekarang nie yang menghairankan aku ada juga golongan2 lelaki yang bukan main lagi sayangkan rambut...ok2..jom kita tengok style2 rambut lelaki yg pernah aku tengok..

1.Style korea

Aku taw kebanyakan girls memang suka layan ceta korea..mungkin sebab tue ada budak2 laki cuba nk try..nk naikan saham mungkin :D..aku pun x paham..dah la jiwang giler...hahaha...hero2 pun lebih kurang macam gambar kat sebelah..hensem ke?? aku tengok selekeh je..haha




2.Style botak
Hmm..ada iras2 mawi world x?? macam nie baru la kemas sikit...x de la serabut kepala tengok...haha..








3.Style Spike


Haaa...rambut jenis nie aku nak condemn..apa la yg hemsem...tercacak sana...tercacak sini...dah macam tanduk kobau..hahaha...







4.Style "special"


Aku dah kata kan...special der...x penah dibuat orang...nie ronaldo time world cup 2002..bukan Cristiano Ronaldo tapi Ronaldo dari brazil..ntah pape..



Ok...sampai sini la post kali nie..ak ingat nak post pasal rambut2 pemain bola pulak la lepas nie...hahaha

p/s:orang kata lelaki kalau botak sexy?? kalau perempuan???  hmmm..seksa mungkin :p

2 comments: