Saturday 19 March 2011

Senyum Jangan Tak Senyum

Assalamualaikum....


Senyum
Tak perlu kata apa-apa

Ehem2...pernah dengar tak lirik lagu nie...mesti tak pernah kan..you all semua tau nak dengar lagu hujan,bunkface & yg sewaktu dengannya.. *bajet aku tak layan je lagu2 band nie :p
best owhh lagu nie...terutama kalau nk menyakat mat2 muka serius...pakabooom...hak3 

ok2...berbalik pada main topic, ermm aku tengok sekarang nie makin susah nak tengok orang senyum...yang paling teruk sekali kalau duk buat muka ala2 the rock...macam nie...  
ada bran??

cuba la senyum sikit...baru nampak manis macam lisa surihani...owhhh pujaan hatiku...wakakaka... 


sweetnya time kecik2...


selalunya,orang yang berkerja sebagai penyambut tetamu & model memang dah sedia terlatih dengan senyuman mengoda..hehe...yuckkk
tapi nk senyum tue ingat2 gak..kalu kat majlis nak kebumikan orang pun nak senyum2 kambing...tak pasal2 kena teman orang yang meninggal tue masuk kubur sekali :p

akhir kata, majulah senyum untuk kedamaian...tengok pak cik nie..kan comel... :D
Putihnye gigi i...tiap2 ari gosok :D

p/s:Aku update post nie atas permintaan rakan blogger aku..peep ...dia nie kalau senyum...pergghh kalah brad pitt time sakit perut..hahahaha
kalau tak caya cuba la tekan link yang kaler biru tue...*aku promote blog nie 

2 comments:

  1. ummm, agak menarik la.. boleh la aku nyorokkan identiti ko seminggu lagi..haha

    ReplyDelete
  2. peep..jgn melampau..ak dah promote blog ko kan...haha

    ReplyDelete