Saturday 9 April 2011

Pengalaman Yang Mengerikan

ASSALAMUALAIKUM...


Hallo hallo...anybody home..ecece..ahah
OK..aku nak cerita pasal accident yang jadi tengah hari 2 hari yang lalu...jujurnya..SANGAT MENAKUTKAN...bayangkan 70% muka dia hancur..mulut and hidung memang dah TAK ADA...tapi bak kata pepatah pantang maut sebelum ajal..HE IS STILL ALIVE!!!

Baik aku cerita one by one..hehehe

Aku sebenarnya on the ways nak hantar adik aku pergi satu tempat nie...so aku pun memecut la motor yamaha ego ibarat menunggang kereta ferrari..hahaha..bohong sangat tue XD

Ok..then tiba2 aku perasan yang ada orang tengah duduk atas jalan...first2 aku tak nampak sangat..tapi makin lama makin dekat.......makin lama makin dekat...aku perasan yang ada sorang lelaki umur dalam 45++ duduk atas jalan..yang mengejutkan aku nampak mata tapi tak nampak mulut dengan hidung dia!!! maybe aku bawa moto time tue agak laju..aku sempat tengok kejap je..sekali imbas..aku ingakan hantu tapi tak logik plak hantu tengah2 jalan time pukul 1...hahaha boyemo

Then aku sambung je la bawak moto walaupun still terbayang orang tadi..bila sampai traffic light..lampu tengah merah...aku pun tanya adik aku...........

"Nampak x accident tadi?? Muka dia hancur ke??"

Adik aku muka cuak giler..standard la pompuan..tapi dia angguk la..haha..kiranya bukan hantu la..adoyyy

Lepas antar adik aku..terus aku speed pergi tengok accident tue..parking tempat baekkkk punya...nampak la laki tue..still tak diangkat lagi...muka dia hancur...sangat2 ngeri..aku yang menulis nie pun rasa seram sejuk....kuang3

Tapi laki tue still hidup..cuma kaki dia patah & muka dia paham2 la...dalam 10 minit macam tue ada ambulans sampai..terus tutup muka dia dengan apa ntah...nak elak kuman la kut...actually aku nak pergi dekat2..tapi jalan sesak...sibuk je semua nak tengok =.=

Lebih kurang 2 minit lepas ambulans pergi..aku pun terus blah and then tiba2 je hujan...aku nak bawa laju2 pun jadi cuak...hehe..40 km/j  saja :D

p/s: Time first aku bertembung dengan orang accident tue..jarak aku ngan dia ada dalam 2 @ 3 meter...time tue tak da orang berani nak pergi dekat dia...ish3..aku nak berhenti pun takut

4 comments: